Expedition Amazon
Från den mäktiga Amazonas isiga källa till dess sötvattenplym som når så långt som till Karibien bedriver National Geographic Explorers banbrytande forskning för att lära sig mer om planetens integrerade och oändligt magiska resurser. Från unika mangroveskogar till amazondelfinens hälsa och glasögonbjörnens migration, extremt brådskande möts av lika hoppfulla lösningar.