F1 Talks - 2023 Review
Viaplays F1-experter ser tillbaka på säsongen 2023. Vi får intressanta observationer från David Coulthard, dubbla världsmästaren Mika Häkkinen och niofaldiga Le Mans-vinnaren Tom Kristensen.