Facing Nature
I en värld av skiftande klimat navigerar professionella freeriders, ledda av toppidrottare som Wadeck Gorak, Valentin Delluc och Ugo Gerola, genom extrema miljöer. Från räddningsinsatser på höga berg till skidåkning på aktiva vulkaner visar deras djärva bedrifter naturens otroliga erbjudanden mitt i klimatutmaningar.