Factory to the Workers
Trots att de kontrollerar produktionsmedlen möter arbetarna svårigheter med föråldrade maskiner, försenade leveranser och generationsskillnader. Den äldre generationen brinner för den nuvarande modellen, men de yngre arbetstagarna prioriterar stabilitet och att få betalt. Filmen hittar en balans mellan att diskutera styrningsstrukturer och fokusera på karaktärernas mänskliga intresse.