Falklands återkomsten
Trettiosex år efter kriget återvänder tio argentinska före detta kombattanter till Malvinasöarna. Inte längre som soldater, utan som män korsade av minne och tid. En intim och gripande resa som konfronterar dem med landskapet som präglat deras liv och en historia som fortfarande fortsätter att slå.