Fantastic Lies
När tre vita lacrosse-spelare på anrika Duke University anklagades för våldtäkt på en svart strippa, blev det en stor nyhet i media över hela USA. Många dömde de tre på förhand men anklagelserna skulle visa sig vara falska.