Fantastiska vidunder: Grindelwalds brott
I ett försök att sätta p för Grindelwalds planer på att låta fullblodsmagiker härska över alla icke-magiska varelser tar Albus Dumbledore hjälp av sin forna elev Newt Scamander – som dock inte vet om vilka faror som väntar.