Farming Turns
Farming Turns följer den kanadensiske freerideåkaren Chris Rubens när han konfronterar klimatkostnaden av att jaga snö världen över. Efter Grönland minskar han sina flygresor, ändrar sin kost och blir ekologisk bonde i British Columbia, där han omdefinierar mening, familj och gemenskap. HM Tegernsee 2025; Officiellt urval: BANFF, Whistler, Torelló, Freeride FF.