Faster
Efter 10 år i fängelse har Driver (Dwayne Johnson) fokuserat på en sak - att jaga rätt på personerna som bär ansvaret för att brutalt ha mördat hans bror. Nu är han en fri man med ett förfärande uppsåt, han ger sig iväg för att hitta och döda alla på sin lista. Men i hälarna på honom finns två män som göra allt för att stoppa honom - en erfaren polis (Billy Bob Thornton) och en torped (Oliver Jackson-Cohen) som hittar sin like i denna värdiga motståndare. Nu är jägaren också jagad.