Federer: Twelve Final Days
Det som var tänkt som en film för privat bruk från början, fångar de sista kapitlen i Roger Federers legendariska tenniskarriär. Vi får se Roger, hans familj och hans tre huvudkonkurrenter: Rafael Nadal, Novak Djokovic och Andy Murray.