John Farnham: Finding the Voice
Denna okända historia om John Farnhams personliga och offentliga resa för att bli en av Australiens största och mest älskade popsångare följer hans liv från Melbournes lugna förorter till 60-talets musikaliska berömmelse – genom otroliga upp- och nedgångar och slutligen till den rekordartade succén som ”Australiens röst”.