First Session
På gränsen till att ta sitt liv blir en deprimerad ung kvinna avbruten av en budbärare som kommit fel - ett möte som sätter igång en surrealistisk, tragikomisk resa mot självinsikt, terapi och möjligheten att rösten som leder henne mot läkning kanske inte är verklig... men ändå precis vad hon behöver.