Fitrepreneur
Fitrepreneur är en dokumentär som följer Phil Graham, "fitnessens Tony Robbins", när han står inför sin karriärs största utmaning: den artificiella intelligensens framväxt. Phil är känd för att hjälpa fitnesscoacher att bygga blomstrande företag, men måste konfrontera det växande hotet från AI-verktyg som kan göra traditionell coachning föråldrad.