Flesh Memory
Finley Blake is a cam girl: she does sexual exhibition on Internet, in front of her webcam, for a living. She is 33 years old, lives alone in an isolated house in Austin, Texas and is attempting to reclaim joint custody of her son, who has been withdrawn from her because of her occupation.