Flight / Risk
Flight / Risk följer vanliga människor som hamnar mitt i en global tragedi när två Boeing 737 Max-plan kraschar med bara fem månaders mellanrum 2018 och 2019. Denna kraftfulla dokumentär berättas från påverkade familjemedlemmars, deras juridiska teams, visselblåsares och Pulitzer-vinnande Seattle Times-journalisten, Dominic Gates, perspektiv.