Floden
När en litauisk forsränare fastnade i forsarna på Franklin River blev det stora nyheter världen över. För första gången avslöjar forsränaren Valdas Bieliauskas och de som kämpade för att rädda honom de dramatiska detaljerna i detta ABC-reportage.