Folklore: the long pond studio sessions
Taylor Swift framför samtliga låtar från sitt bästsäljande album ”folklore” i en verkligt intim konsertupplevelse. Hon ackompanjeras av sina medproducenter Aaron Dessner (The National) och Jack Antonoff (Bleachers), med ett gästframträdande av Justin Vernon (Bon Iver). Taylor filmade händelsen vid historiska Long Pond Studio utanför New York, en miljö som förstärker plattans nostalgiska och tankfulla natur. Mellan framförandena diskuterar hon och hennes kollegor skapandeprocessen och meningen med varje låt. De delar också med sig av de utmaningar och glädjeämnen som det innebar att producera denna hyllade och rekordsättande låtsamling på distans.