Footsteps on the Wind
Genom att hantera den hårda verkligheten i vardagen av både klimatförändringar och flyktingkriser runt om i världen, berättas denna historia genom barnens ögon, som aldrig ger upp sina drömmar. Lilla Noor och hennes bror Josef ser sina liv slås i spillror när en oväntad händelse sker hemma, vilket leder dem på en resa över haven och genom mystiska länder. Baserad på Stings kraftfulla låt "Inshallah," tar denna film sig an tidsandan.