Forældre
När sonen Esben flyttar hemifrån beslutar sig Kjeld och Vibeke att flytta till ett mindre hem. De upptäcker att lägenheten som de bodde i när de studerade är tillsalu och de köper den och börjar om på nytt. Kjeld möblerar lägenheten likadant som den var förr i tiden och under en tid återupplever de två de härliga dagarna de delade i sin ungdom. En morgon vaknar de och upptäcker att de är trettio år yngre.