Forbidden World
På planeten Xarbia har en experimentell livsform, Subjekt 20, skapats av en elitgrupp forskare i hopp om att förhindra en galaktisk matkris. Men när Subjekt 20 blir dödligt kallas galaxens bästa felsökare in för att utreda saken.