Fox Trap
Fem år efter en fruktansvärd olycka som gör en ung flicka handikappad, blir gruppen ansvariga för olyckan inbjudna till en återträff på avlägsen herrgård. Men vad de inte vet är att en maskerad galning planerar att hämnas.