Främlingsvägen
Främlingsvägen är ett drama mellan tre mycket olika, men lika vilsna personer. Det börjar med en nätdating som utlöser en serie händelser vilket leder till en fruktansvärd upplösning. Men vem är egentligen förövaren och vem är offret?