Frankenstein vs The Mummy
Dr Victor Frankenstein och egyptologen Naihla Khalil är båda professorer vid ett framstående medicinskt universitet. Victors senaste otäcka experiment är återupplivandet av liket av en sadistisk galning, medan Naihlas senaste upptäckt är en förbannad mumie tillhörande en ondskefull farao. När de två monstren möts går ingen säker. Kan det mördande kaoset stoppas innan det är för sent?