Frost/Nixon
Tre år efter att ha avträtt som USA:s president tackar Richard Nixon ja till en exklusiv intervju med TV-stjärnan David Frost. Inför den amerikanska TV-publiken utkämpar de två männen, med sina karriärer som insats, en hård strid om sanningen.