Fruit Fly
Bethesda, en filippinsk performanceartist, flyttar till San Francisco för att främja sin karriär. Under processen upptäcker hon ledtrådar om var hennes biologiska mamma kan befinna sig och förlikar sig med möjligheten att hon kanske är en "fruit fly."