Fukushima: Robots in Hell
Den 11 mars 2011 ledde en jordbävning och en tsunami till århundradets allvarligaste kärnkraftsolycka. I kölvattnet av explosioner nådde radioaktiviteten rekordhöga nivåer. För första gången kan vi, tack vare hundratals timmar av robotfilmat material, följa med maskinerna in i kärnkraftsreaktorernas mörker.