Gåshud
Emma förlorar sin röst på scenen, och med denna dramatiska händelse kollapsar allt: hennes relationer och hennes karriär. På randen till en avgrund samlar hon mod till en sista konfrontation med sina skuggor och trauman. I en shamanistisk trans som gränsar till surrealism möter hon Nino. Han kommer att ge henne den pånyttfödelse hon längtat efter.