Gazas ögon
Fler journalister har dödats under ett år i kriget mellan Israel och Gaza än i någon annan konflikt sedan statistiken började föras. Denna helvetiska skildring följer tre palestinska journalister i Gaza som tvingas riskera sina liv när de försöker rapportera.