Get Away
Richard (Nick Frost), Susan (Aisling Bea) och deras två tonårsbarn ger sig ut på sitt livs resa till en avlägsen svensk ö, redo för en välgörande helgs familjenöjen. Men när de upptäcker att en efterlyst brottsling är lös och att byborna är allt annat än vanliga börjar en kamp mot klockan för att överleva både omgivningen, och kanske... varandra.