Get On Up
Han fick aldrig lära sig skillnaden mellan rätt och fel, så han var redan från början ämnad att bryta mot reglerna. Baserad på den fantastiska historien om soulens gudfader, tar den här flmen med dig bakom kulisserna och låter dig uppleva musik, moves och den riktiga James Brown (CHADWICK BOSEMAN ).