Getaway
Tamara Miller har planerat en weekendresa med sina två bästa vänner, men när hon blir kidnappad av en mystisk kult uppstår kusliga och oförklarliga händelser. Kommer hon att klara sig med livet i behåll eller bli galningarnas byte?