Ghost Babe
Taylor och hans surfarkompisar tror att de har hittat guld när han ärver en herrgård vid stranden i Pacific Palisades, men drömmarna om dagar då man rider på vågor och jagar tjejer går i kras när de upptäcker att herrgården är hemsökt.