Good Night Oppy
Good Night Oppy berättar den inspirerande, sanna historien om Opportunity, en marsbil som skickades till Mars för ett 90 dagar långt uppdrag men som överlevde i 15 år. Filmen följer Opportunitys banbrytande resa på Mars och det anmärkningsvärda band som skapades mellan en robot och dess människor miljontals kilometer bort.