Gospel
En grupp afro-colombianer, socialt olika, men alla mentalt besegrade, ackompanjerar en framgångsrik sångare som statister i en Gospel-kör. "Statisterna" behandlas mer som en "kuliss" än som människor. På grund av kostnadsbegränsningar utesluts des från att åka med på en nationell turné. Nu kommer de att kämpa med näbbar och klor för att hävda sin status och betydelse i showen.