Grafters
A car-jacker at a crossroads. We follow Kurt, an expert car-thief, whose life is suddenly complicated by offbeat romance and professional competition. Kurt works for Larry, a father figure who runs a chop shop disguised as a garage, but Kurt's career is threatened by Joe, a lowly mechanic and aspiring car thief. Meanwhile, romance buds for Kurt with Emilie, a young mother with complications of her own. Kurt's personal and professional life are speeding towards a dangerous intersection. GRAFTERS asks: Can a low-life take the high road?