Gräns
Tullpolisen Tina har ett sjätte sinne när det gäller att peka ut smugglare och det är nästan som om hon kan lukta sig till när någon försöker dölja något. Men när den mystiske Vore kliver av färjan så tvekar hon för första gången på sina känslor. Tina anar att Vore döljer något men kan inte sätta fingret på vad. De attraheras av varandra och när Tina lär känna Vore inser hon samtidigt att hela hennes liv är baserat på en enda stor lögn. Regi: Ali Abbasi. I rollerna: Eva Melander, Eero Milonoff, Jörgen Thorsson, Ann Petrén, Sten Ljunggren, Rakel Wärmländer m.fl.