Grotesque
Mildred Moyer förvandlas från blyg missanpassad till älskvärd psykopat när hennes plastikkirurgi på en bakgata misslyckas. Mildred lever sitt bästa liv när hon utövar brutal hämnd på alla som plågade henne tidigare.