Guldåldern
Maj 1967. En utfattig fransk-amerikansk producent möter en ambitiös fransk teaterskådespelerska i Paris. De är båda desperata att förändra världen och bestämmer sig för att inleda ett konstnärligt projekt tillsammans och hamnar i en liten by i södra Frankrike: Saint-Tropez.