H is for Harry
Elvaårige Harry börjar högstadiet i London utan att kunna läsa eller skriva – ett arv som gått i arv i generationer. Under två år får vi följa hans resa, där en engagerad lärare hjälper honom att utmana både sin analfabetism och de samhällsstrukturer som håller honom tillbaka.