Hallelujah!
Den prisbelönte regissören Jochen Hicks humoristiska dokumentär HALLELUJAH! följer påvens besök i Köln 2005 och ställer två grupper av demonstranter mot varandra: Kristna på ena sidan och homosexuella på den andra. Direct Cinema i kortform.