Hantera med yttersta försiktighet
Patrick Ginnettys och Bowie Alexanders film, präglad av svart humor, lyfter fram pandemins mörka sidor i dagsljuset och skildrar ett begravningshem i New York som är pressat till bristningsgränsen, där alla som arbetar där utmanas av den fysiska och känslomässiga bördan som arbetet medför.