Häxorna i Eastwick
Tre moderna häxor (Cher, Susan Sarandon och Michelle Pfeiffer) trånar alla efter Mr. Right i en liten stad i New England. Är det en tillfällighet att den välbärgade och oemotståndliga Daryl Van Horne (Jack Nicholson) anländer, eller är det kvinnornas omedvetna trolleri som spökar? Häxorna i Eastwick är en stjärnspäckad film som inte är av denna världen, baserad på John Updikes bästsäljare med samma namn.