Heart Beat
1957 Jack Kerouac publicerade "On The Road", en bok som definierade en generation - och för alltid förändrar USA. Oscarsvinnaren Sissy Spacek spelar med Nick Nolte och John Heard som Carolyn och Neal Cassidy samt Kerouac, tre vänner vars resa över Nordamerika i en manisk, besatt explosion av sexuell frigörelse, alkohol, kärlek och hat skapade berättelsen i "On The Road".