Heart Robber
Tony, en ansvarsfull ung man som blir djupt förälskad i Careem, en prostituerad som förhärdats av livet. Han tar henne från gatorna, fast besluten att hjälpa henne att bli någon ny. Men medan kärleken kämpar mot det förflutna, kommer hans ansträngningar att vara värda det eller kommer kärleken att knäcka honom istället?