Heatstroke
En hyenaexpert som är på resa med sin flickvän och sin dotter i en afrikansk öken blir brutalt mördad av lokala vapenhandlare. Flickvännen ställs inför det ultimata överlevnadsprovet när hon försöker fly från mördarna och samtidigt måste skydda forskarens tonårsdotter i ett ogästvänligt och främmande land.