Helium
En ung pojke vid namn Alfred är döende, men finner en fristad bort från sina problem när Enzo, sjukhusets excentriske vaktmästare, berättar för honom om Helium, en magisk fantasivärld. Alfred återfår glädjen och lyckan i sitt liv.