Hellraiser VIII: Hellworld
När fem onlinespelare bjuds in till en speciell fest som hålls på den mystiska platsen Hellworld, upplever de en natt av hemskheter som når bortom cyberrymden. Upplev en riktig mardröm i detta unika kapitel av den läskiga, men populära serien skapad av skräckmästaren Clive Barker.