Hell's Angels '69
Biofilm som gjorde succé i Sverige - titel HELVETESÄNGLARNA SLÅR TILL I LAS VEGAS. Chuck och hans bror Wes är rika syskon som planerar att råna Caesar's Palace mer för nöjes skull än för att tjäna pengar.