Hells Kitchen
År 1978 är maktkampen bland New Yorks kriminella familjer på sin topp. När gangsters börjar försvinna eller hittas döda ger Jimmy Gallo sin hantlangare Johnny Santorelli i uppdrag att hitta den skyldige.