Herbstflattern
Långfilmsdebuten HERBSFLATTERN av Birgitta Weizenegger (Lindenstraße, Tatort: Brüder) berättar om Lene, en kurator på ett barnhem som behandlas på en psykiatrisk inrättning efter att en ung flicka som hon tog hand om drabbades av en tragisk olycka. När hon skrivs ut från sjukhuset blir hon besatt av en man med namnet "Be Good" som hon träffar på ett chattrum online.